11 Ağustos 2009 Salı

Sitenizi Tanıtın!

Öncelikle Kadınlara Sesleniyorum, sonra da blogunu, sitesini duyurmak isteyen, bir türlü sesi duyulmayanlara!

Bir sitesi olan, bir blogu olan, sesini duyurmak isteyen tüm kadınlar.

Mantık basit! Gerçek sayfalar birbirini linklediklerinde bu sayfaların ranki artıyor. Özellikle bunu 3 ayaklı yapma durumunda bu rankler daha "credible" oluyor. O zaman biz de ne yapıyoruz? Buraya mail atın yorum yapın vs... sitenizi bana yazın, tercihen bir iki cümleyle tanıtın ben de birbirlerine linklenebilecek sitelerin bilgilerini burdan yönlendirip hepimizin tanınmasına "rank"lenmesine olanak sağlıyım. Unutmayın, bunu bir yerleri kandırmak için yapmıyoruz! İmkan olsa - birbirlerine ulaşabilseler - zaten birbirlerini linkleyebilecek siteleri biraraya getirmek amacımız...

Yapmanız gereken basit:
Bana mail atın.
Veya bunun altına yorum yazın.

Ne yazacaksınız? Çok Basit:
Sitenizin adı ve
Sitenizi nasıl tanımlarsınız? (1-2 cümle yeter)

Bunu neden yapıyorum?
Bir süredir arama motorlarında nasıl ilk sıralarda çıkılır araştırıyorum, web sayfası yapmayı öğreniyorum, adsense, adwords, analytics, vs... bunlara kafa yoruyorum. Ve farkettim ki destek olmadan internette varolmak çok pahalı bir iş! İşte bu yüzden bu destek mekanizmasını düşündüm. Zaman kaybetmeden hayata geçirmek için de blogger dan başladım. Esas sayfayı hazırlıyorum. Bu arada esas sayfaya isim bulmadım, önerilere de açığım.
Yani benim karım ne?
Yaralı ve tatminkar bir projeyi tasarlayıp hayata geçirmek. Ben bu motivasyonla bu yola çıktım, başarılı olabilmem hepimizin elinde.


Hadi birbirimize ulaşalım ki bize de ulaşabilsinler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder